domingo, 6 de marzo de 2011

Quin refredat....

Espectacular vista desde el port del Perelló.

-Ufff porto un refredat al damunt.... La típica congestió nasal tant molesta ja saveu jejeje.
Bé ahir no vaig poder actualitzar i dijous i divendres no vaig sortir ja que el temps no va acompanyar. Ahir bon entrenament de molta montanya, vaig sortir amb Sebas, Miquel, Cristina, Forés i Jordi. Vam fer una volta que no havia fet mai, ens vam dirigir cap al Perelló, allà Sebas ens va portar a pujar un port d'uns 6 km el qual mai l'havia pujat, amb el costipat que porto la feina va ser meva per pujar després caferet, tot seguit de cara a Rasquera on vam trencar per pujar pel Mas de lladó pel costat del darrere gairebé 6 km de pujada a una mitja del 7%, després baixada i cap a casa.
Avui no tenia pensat sortir ja que no he matinat gens perquè amb la nit que he passat volia descansar bé, però tot i això m'he animat i encara he fet més 1h30. He anat cap al Toscà sempre a ritmet suau amb el refredat no convé forçar massa no sigue cosa que enpitjore, simplement això pujada al meu ritmet el port té 4,5km al 5% està molt bé. En definitiva porto dos dies fent molta pujada. Demà s'espera un dia tranquil de com a molt 2 horetes.
Dissabte faré la meva estrena com a corredor èlit amb l'equip Lizarran-Ac Alcanar o almenys això espero.

Ahir: 87'8km, 3h26mins, mitja de 26km/h, 1285metres de desnivell, 138ppm de mitja i 2394kcal.
Avui: 43'7km, 1h42mins, mitja de 26km/h, 510metres de desnivell. (sense pulsòmetre)