jueves, 10 de marzo de 2011

-Avui sortida a les 9h30 amb Pere i Jordi, hem anat cap a Ulldecona i hem fet la volta pel darrere per Alcanar. Un entrenament que m'ha servit per veure que després de sortir del refredat el cos hem comença a respondre, esclar què hem fet un entrenament molt suau i molt pla, però les cames hem funcionen bé i crec que de cara a dissabte si la cosa no canvia pot anar bé a Sabadell, però això són paraules majors, pas per pas i amb tranquilitat. El que volia ja ho tinc que era tenir un bona base d'entrenaments i motivació i crec que ho estic aconsseguint.
Al Perelló ja vaig anar millor del que hem pensava i inclús a les socials en general també, ara el següent repte serà acabar el dissabte al Trofeu Joan Escolà després entra als meus plans anar el dia 19 a Inauguració i 20 a Guillamet de Figueres, ja verem com dic poc a poc...

81'3km, 2h41mins, mitja de 30'3km/h, 117ppm de mitja i 1361kcal.

Aqui deixo un video que a pesar que no es veu gens bé només de escoltar-lo més d'un li portarà algun record jejeje