martes, 22 de febrero de 2011

L'enseño.....jejeje!!

Aquí la teniu, els portabidons no son els que van aquí, jejeje.

-Bé avui per aburriment escric alguna coseta, per fer referència a la meva nova adquisició, la Giant TCR. La veritat és que no tenia gaire clar si fer el canvi però hem vaig convencer quan vaig començar a provar de posar la Pinarello en venta, en qüestió de dos dies l'he venuda, moltissima gent interesada i pesada a la vegada la veritat però a la fi li he tret el que jo volia, tot plegar hem va portar a mirar-ne de noves i quan l'Hèctor hem va ensenyar la Giant hem vaig enamorar la veritat amb uns acabats fenomenals i una linea molt espectacular.
Avui no l'he pogut estrenar però demà de la manera que sigui o he de fer.
Degut al vent que ha fet m'ha estat imposible sortir ja que hagués estat una bogeria fer-ho, si no passa res demà aveure si puc fer com a mínim 4 hores.