martes, 15 de febrero de 2011

Enqüesta i renovació de Web!!!

Pujada cap a l'encreuament del Port,dia molt gris i fred.

-Sí,estic cumplint el que vaig dir Diumenge,aquesta setmana tranquilitat al 80%,la veritat físicamente estic agraint aquesta recuperació activa que estic fent,ja que psicològicament voldria fer hores i entrenar però veient el anàlisis que m'he realitzat,millor fer cas als símptomes físics i relaxar el cos de manera activa.Ahir entrenament al parc de ciclisme de Vinallop amb Pere,vam fer 29'7km,1h30mins,mitja de 20km/h,98ppm de mitja i 481kcal.Pel que fa avui,hem estat apunt de no sortir ja que amn el temps que feia no apetia gaire però a última hora hem decidit amb Pere de fer alguna cosa i sí hem anat a fer el caferet i després hem anat fins a Xerta i tornar a un ritmet molt suau,després he deixat a Pere a casa i Jo he anat fins al encreuament del Port i he baixat,sempre a un ritme molt suavet,per a demà apretar,però això sí a ritme sense fer cap sèrie de força.Pel que fa a la renovació de la web,bé he decidit que era moment de cambiar una mica i fer una mordernització de la meva pàgina i crec que ha estat acertada,aniré fent algun retoc més endavant.

De moment deixo l'enquesta d'aquesta setmana!VOTEU!

34'3km,1h24mins,mitja de 24'8km/h,114ppm de mitja i 671kcal.