domingo, 16 de enero de 2011

No m'ho esperava...la veritat.

Moment del sprint final de la primera mànega.



Fotografia presa per Trini,Gràcies.

-Doncs la veritat és que tal i com diu el titol no m'esperava finalitzar tan bé la 69 cursa del Perelló.
Per ser que ahir hem gitava a les 2 del matí i que el matí d'ahir va estar mogudet amb la BTT.Al llevarme per anar a correr aquest matí no tenia gens de ganes d'anar a la cursa i estat a punt de quedarme a casa,per més inri el temps fins a mig matí no ha estat gaire bo i amí el fred no magrada gens,però bé he decidit anar igualment,però aquí no acava tot al arrivar allí hem veig que ens aviem inscrit uns 140 corredors i els arbits han decidit fer dues mànegues amb una tercera final.
Tan sols esperava acavar la meva mànega i prou però m'he trovat molt bé i m'he classificat per la final on m'he dedicat anar a rodeta i punt.Les classificacions encara no estan disponibles,però crec que entrat sobre el 25º,lloc el qual hem sorprén i hem convenç de que tampoc estic tant malament de forma,bé demà 3 horetes més i dimarts descans.