viernes, 14 de enero de 2011

Bé torno a escriure....

Al final he posat una foto d'un dels últims entrenaments realitzats


-Sense foto peró comentaré alguna coseta....Que ja toca,ara feia temps que no entrava al meu propi blog,aveure si puc tornar a arran'car.El cas és que durant tot aquest temps han passat moltes coses que no cal comentar.Així per sobre ja sabreu tots que fa uns mesos que he tornat amb la bici i amb ganes la veritat!Al principi vaig começar amb Jordi,fent pocs quilometres peró amb molta intensitat,m'ha costat molt tornar a agafar la forma(no estic ni molt menys com abans...)peró al menys surto amb garanties a la carretera i hem serveix per no engordir jejeje.
Ultimament estem sortin molt amb Pere,que també s'esta posant molt a tó!!Bé aquest diumenge m'estreno al Perelló,tan sols espero poder acavar la cursa,res més...Aveure si puc pujar alguna fotet aviat,intentaré escriure a diari.
Avui sortida amb Pere,Jordi i Jaume 64km,2h14min