martes, 19 de abril de 2011

Després d'una setmana....

Aquí el " Taca-Taca" que m'ha portat a casi 50 per hora!!!

Sí, després d'una setmana i un poquet més he tornat ha sortir. He anat cap a Tivenys en busca de Sebas que ha fet la volta a Som, ens em trobat a dalt a Som. Jo de sortida m'he trobat amb un Aixam conduit per un abuelet i m'ha portat fins casi Tivenys a més de 45 km/h tota l'estona, després pujada a Som a un ritme excel-lent la veritat m'he quedat parat ja que pensava que després d'una setmana sense tocar-la no aniria ni cap endarrera, la veritat potser m'ha anat bé aquest descanset que he fet aquests dies. Sebas que continua amb la seua particular preparació i ja comença a afinar.
Demà si no passa res anirem cap a Paüls i ja verem si de cara al cap de setmana anem pegant-li caña.

44 km, 1h 22 mins, 32 km/h de mitja, 1089kcal, 149 ppm de mitja.

PUJADA A SOM: 3'2 km, 7' 53'' de temps, 24'6km/h de mitja, 187ppm de mitja.