miércoles, 10 de marzo de 2010

Un dia especial!!!

I aquí la primera foto que ens varem fer juntets portavem menys d'un mes i fou a l'aniversari de l'Agnés!!

Bona nit,bé aquets dies no estic poden fer res de bici i per tant no posaré res relacionat ja què,estic apunt de començar examens finals i he d'estudiar,això si el fí de setmana sortiré.Avui escriure sobre un altra cosa.El cas és què avui dia 10/03/2010 fem 2 anys i mig amb la Elena(la meua nena)jeje, recordar aquell dia que la vaig coneixer 8 de septembre que jo venia de correr de Tamarite fet pols, que no tenia ganes de res,però què era el meu aniversari i havia de sortir com fos i així va ser,vaig quedar amb Portalés i amb Jaume i varem anar a la metro.
Aquella nit no m'hesperava trovar la persona amb la què estic convivint en aquets moments tan especials i bonics,puc assegurar que són els millors de la meva vida(sense discussió).Puc dir-vos que aquella nit portava una castaña fenomenal (igual que ella eeehhh)jeje,però de no haver estat per tots aquets precedents que acavo d'explicar la meva vida ara mateix no seria la què és.
Aquella nit tan màgica ens varem llençar,i començà una relació dos dies després molt especial i bonica,amb moltissims fets bons i dolents que ens han portat fins aquest moment el qual jo estic escrivint aquestes frases de records i d'amor que puc assegurar hem passat junts,passem i continuarem passant,ja què considero que cada dia que passo al teu costat vida es més espectacular i què cada vegada estem més units amor....Vull que sàpigues que ets la persona que més m'ha animat amb tot,a sortir endavant de situacions molt complicades que tots ja sabem,a estar en aquets moments treien-me la ESO i moltes altres coses que gràcies a tu estic complint,Gràcies per tot princeseta T'estimo vida!!!