lunes, 8 de marzo de 2010

Escolà es vol posar les piles

I esta d'Escolà en la roba de construccions franco ya per a què es prepare per a enguany!!!

Una foto de Escolà en classe!!!

Avui no tenia pensat actualitzar ja què en dilluns no solen passar gaires coses,però una trucada a les 16.30h de la tarde m'ha fet que cambies d'idea,aquesta trucada provenia de Miquel Escolà,el qual m'ha comentat el seu total interès en tornar a posar-se al damunt de la bici.Vist que jo fa una setmana que estic novament en les piles carregades després de tant de temps,ell també es vol posar en marxa,segons diu al veure que jo m'hi posava,a decidit que no ho pot sufrir i que porta el ciclisme a les "venes"....D'aquesta manera diu que ara s'esta mirant de comprar una bicicleta per tornar-hi,segons m'ha comentat el seu interès no és posar-si ara mateix si no què fer-ho de cara al bon temps i en moltes ganes ja què com ell diu"Porto desde el Juliol sense fer res de bici,i vull tornar a aquest món".Bé la qüestió és què també m'ha comentat que voldria entrar al nostre equip, i ja sap que amb això no hi ha cap problema al menys per part meva,al contrari un altre corredor de calitat per a la grupeta terres de l'ebre(al final farem un equip de gala).Bé ara què us he posat al dia ja sabeu comenteu que us sembla el retorn de Miquelet.En dos dies porto dos bones notícies al blog,
percert avui no he pogut fer res de bici...aveure demà au Salut!