sábado, 6 de marzo de 2010

M'hi torno a posar en la bici....i en la festa una mica esta nit!!

I este és el meu careto de rebentat després de pujar remei i moles jejeje

Aquí el Jordi baixant cap a la Miliana!

-Bueno,bueno avui després de més de 9 mesos sense fer 80 km avui els he tornat a fer,això si he agafat un "pajaron" com feia temps que no agafava,he sortit en Jordi a les 9 del matí i hem decidit tirar cap baix direcció la rapita,hem fet remei i moles i hem tornat per la miliana en un vent de cara molt molest durant tot l'entreno,la primera part de l'entreno m'he trobat bé,però després de pujar el remei he començat a trobar-me fatal.El vent tant molest que ha fet m'ha fet que encara hem trobés més malament.Però bé la sensació de tornar a agafar la bici a sigut de lo més agradable la veritat és què tenia moltes ganes.Espero poguer continuar fent algo els caps de setmana i entre setmana fer una horeta de rodillo per no perdre el ritme.M'ha anat molt bé sortir en Jordi ja què ell està en molt bona forma així jo m'obligo a millorar també.Demà si no cambia res sortirem per la tarde per fer 3 horetes més,en general estic satisfet.Pel què fa a la nit segurament sortirem un ratet per la Privat a veure que tal,la veritat és què també tinc ganes de sortir un ratet per desconectar,que ara ja feia temps que no sortia,anirem a sopar la meva nena i jo de tranquis i després potser ens trobem en Portales i sortim.Bé ara acavo ja què m'hen vaig a casa de la sogra a menjar que estic "apajarat" i ella em fa un plats BONISSIMS jejeje!!vinga fins un altre ratet!!

Entreno de 2h35mins,mitja de 29,1km/h i 79km