sábado, 3 de abril de 2010

Rebentat.......

Preciosa vista desde el coll de l'alba!!

Aquí direcció Aldover...

L'amic Xavi i jo pujant cap al coll de l'alba...

Doncs si,com bé diu el títol estic rebentat,en principi tenia pensat fer 2 o 3 hores però suaus,però d'això res...hem sortit la primera part de l'entreno amb Jordi,Escolà,Xavi i jo,hem fet la volta a la Ràpita a un ritmet bo,però a esta que m'ha trucat Sebas que també sortia,i aquí si que s'ha liat la cosa hem anat primer fins Aldover on hem voltat,després Sebas a pensat que estaria bé pujar al coll de l'Alba...I allí he tingut la meua sentència de mort jejeje feia molt de temps que no pujava un port de nivell,i la veritat és què he arrivat dalt molt malament.Sebas ha arrivat sobrat,després Xavi i jo i per acavar Miquelet que ja comença a trobar sensacions!!Jordi ens ha despedit baix que havia d'estar pronte a casa.Bé demà no se encara si sortiré,ja m'ho pensare aquesta tarde...vinga adeuuu!!
Avui entreno de:2h 53min,81,5km mitja de 28,3km/h.